SELAMAT TINGGAL KAWAN

Thursday, June 11, 2020 at 1:26 AM

SELAMAT TINGGAL KAWAN

Hello kawan
Aku dah lama tak menegur
Tapi belum luang masa aku
Kau dah menyepi
Hello kawan
Aku ada gosip nak diceritakan
Tapi belum sempat apa
Kau dah mendiam
Hello kawan
Aku ada mangga harumanis ni
Tapi belum terhidang untuk jamu
Kau dah menghilang
Hello kawan
Aku ada sebatang Gudang Garam
Tapi belum dapat kongsi hisap
Kau dah melenyap
Hello kawan
Aku ada t-shirt rock ni
Tapi belum ku hadiahkan
Kau dah dibalut kain putih
Selamat tinggal kawan


Luahan hati Jo Haq
Buanaseni Shah Alam
Shah Alam
11 Jun 2020
1:20 pagi
Untuk kawan, John Rio.
Semoga sejahtera di sana.
Al-Fatihah

0 comments

Post a Comment

BUANASENI | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com | Distributed by Deluxe Templates