JINGGA

Wednesday, January 29, 2020 at 1:27 AM

JINGGA
Oleh Jo Haq

Verse 1:
Berikan kita suatu masa
Untuk kembali bersama
Mengubat luka yang terasa
Tidak aku rela

Verse 2:
Berpujuk rayu bersamamu
Di pohon sepi yang rimbun
Berjanji setia kepadamu
Hingga hujan turun

Bridge:
Aku... merinduimu
Aku... mencintaimu

Chorus 1:
Awan yang syahdu
Merintih dikalbuku
Membawa diriku
Bersama angin lalu
Menghembus selalu
Harapanku yang tulus

Chorus 2:
Langit yang jingga
Memanggil pulang senja
Yang membuka di dada
Perasaan murni cinta
Kembali gelora
Harapan yang membara

Bridge:
Aku... merinduimu
Aku... mencintaimu
Aku... mencintaimu
Aku... rindu.........

Ending:
Langit yang jingga
Memanggil pulang senja.....


0 comments

Post a Comment

BUANASENI | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com | Distributed by Deluxe Templates