GELANG TANGAN DAN HARAPAN PALSU

Monday, November 11, 2019 at 3:42 PM
Oleh Jo Haq
spanapurba.blogspot.com


Sabrina baru balik dari kerja. Jam Gucci di tangan sudah pukul 11 malam. Dia membuka pintu bilik tidurnya dan menutup kembali tanpa dikuncinya. Diletaknya handbag Prada di atas meja sambil menghirup satu mug Nescafe Gold Blend yang dibuatnya sebentar tadi. Di atas meja ada hadiah dari suaminya. Ada juga nota yang berbunyi, "Sayang, I balik lambat hari ni. Tapi jangan tidur awal. Kita... ahem... ahem... Dah lama dah ni." Dibukanya kotak hadiah tersebut dan dikeluarkan gelang tangan Pandora sambil senyum terukir dibibir. Sabrina ingin memuaskan hati suaminya malam ini. Dia langsung membuka skirt, blouse, coli, stokin, panties dan contact lense. Kemudian dia menyerah tubuhnya ke titisan air shower yang mengurut sepoi-sepoi bahasa kulitnya yang lembut dan gebu. Apabila selesai, Sabrina menjenguk cctv dan didapatinya kereta suaminya sedang memasuki kawasan rumah. Sabrina terus menjatuhkan tualanya dan terus melompat ke atas katil tanpa sebarang tutupan walaupun selimut sekalipun. Inilah yang selalu digemari suaminya.

"Kreeeeeeekkkkkk... ", bunyi pintu yang dibuka. Sabrina makin tersenyum menyangkakan suaminya yang akan masuk. Tetapi, tiba-tiba, "Mama!! Apa Mama terlanjang atas katil ni?"

Melompat Sabrina terkejut apabila ternampak anaknya Rashad yang berumur 10 tahun. Lengannya secara automatis memeluk diri sendiri menutupi tetek dan kakinya bersilang menutupi kemaluan, "Get Out!!! You are supposed to be asleep for school tomorrow. What are you doing still not in bed this late?"

Kamil menaiki tangga perlahan-lahan kerana tidak mahu mengejut sesiapa yang sudah tidur, tetapi dia masih mengharap yang isterinya masih terjaga. Apabila dia membuka pintu dan didapatinya Sabrina masih terjaga di dalam bilik air menggosok gigi, dia pun bertanya, "Jom kita...... you know."

"Malas lah, I dah hilang mood."



0 comments

Post a Comment

BUANASENI | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com | Distributed by Deluxe Templates